dimarts, 18 de juny del 2013

Les nostres cançons (6è B)

Ei!!! Els de 6è B tampoc ens hem quedat curts. Hem pensat molt i molt...

...i també hem tingut tingut molt bons resultats. Llegiu i canteu:

Aigua i te fred

El nen té set,
jo li donc aigua,
jo li donc aigua.
El nen té set
jo li donc aigua
i un te fred.

Si tens set,
jo et donc aigua,
jo et donc aigua.
Si tens set
beu l'aigua
i el te fred.

Però el pobre nen té set,
i no té aigua
i no té aigua.
Però el pobre nen té set
i no té aigua,
ni un te fred.

Lletra: Nerea Ac. - Victòria A. - Neus G. - Lydia G.
Melodia: De la cançó "Sol, solet"

Viatge solidari

En Carlos un dia va anar a visitar
a l'Àfrica a uns nens que eren molt especials.

Va venir l'Arnau que va anar als camps
i va ajudar a qui ho va necessitar.

Va arribar en Pau que va anar a ajudar
per així més ràpid poder acabar.

Lletra: Gerard C. - Carlos G. - Pau M. - Arnau N.
Melodia: De la canço "La lluna, la pruna..."

No necessitem més

El meu germà té tres coses
i jo només en tinc una.
I jo perquè vull més coses
si amb una ja tinc de sobres.

Però ell comparteix sempre amb mi
perquè m'estima fins la fi.
I s'ha de ser solidari
i no voler abusar-hi.

Lletra: Andrea B. - Míriam M. - Andrea R. - Ariadna T.
Melodia: De la cançó "Mi barba tiene tres pelos..."

L'hora de ser solidaris

Ara és l'hora de ser solidaris,
crida als teus amics, vine i ajuda'ns.

Preparem tots un bon entrepà,
per a la gent que no té menjar.

Tots junts podem fer una gran cosa,
com fer feliç una pobra dona.

Ajudem a la gent que està en guerra,
així elaborarem una gran feina.

Lletra: Jordi G. - Jordi H. - Erik T.
Melodia: De la cançó "Hora d'aventures"

Ajuda

Tots x tots ena ajudem
i així jugarem.
Tots x tots ena ajudem
i també ens divertirem.

A tots volem ajudar
per un món millorar.
A tots volem ajudar
lluny o prop podem estar.

Lletra: Raúl D. - Marc F. - Guillem F. - Marc V.
Melodia: De la cançó "Una plata d'enciam"

Uns bons nens

Quatre amics es van a veure, es van a veure.
Quatre amics es van a veure pel camí.

Un dels nens es mareja, es mareja.
Un dels nens es mareja al carrer.

Els bons nens l¡agafen i l'ajuden.
Els bons nens l'ajuden molt contents.

Lletra: Reyes C. - Aina S.
Melodia: De la cançó "Sol, solet"

Pau vs Guerra

La PAU i la GUERRA
estaven a tot el món.
La Guerra s'adormia
i la Pau li fa un petó.

-Dolenta! Dolenta!
Què diran els soldats?

-Que diguin el que vulguin
que jo ja t'he guanyat.

Lletra: Nerea Ar. - Cristina G. - Carlota M. - Núria P. - Mireia R.
Melodia: De la cançó "El gall i la gallina"

Nosaltres no hem pogut anar-les a cantar als nens i nenes més petits però si les voleu sentir, només ens ho heu de dir. Aquí teniu unes fotos on ens podeu veure compartint les cançons amb els companys de la classe:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada